POLITYKA PRYWATNOŚCI AKADEMII LIDERA HBC
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Administrator zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, by przetwarzanie przez niego
Danych Osobowych odbywało się z największym poszanowaniem prywatności osób, których
dane są przetwarzane oraz z najwyższą dbałością o bezpieczeństwo przetwarzanych
Danych Osobowych a w szczególności zapewnia, iż podjął odpowiednie przewidziane
prawem środki zmierzające do zapewnienia bezpieczeństwa Danych Osobowych.
2. Administrator oświadcza, iż stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające
ochronę przetwarzanych Danych Osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii
danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem
osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z
naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
3. Niniejszy dokument został przygotowany w oparciu o postanowienia Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem Danych Osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (dalej jako „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r. nr 144, poz. 1204) oraz z innymi
przepisami powszechnie obowiązującymi.
4. W przypadku wątpliwości i pytań dotyczących ochrony danych osobowych zachęcamy do
kontaktu z Inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Seahome Sp. z o.o. – Pawłem
Hermanowicz, pod adresem e-mail: akademialideranbiznesu@gmail.com
§ 2. Definicje Ilekroć w Polityce Prywatności mowa o:
1) Administratorze – rozumie się przez to Seahome Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni (81-453) przy ul. Hallera 19/2 wpisana do Krajowego
Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. Gdynia w Gdańsku VIII Wydział
Gospodarczy KRS, pod numerem 0000360355, REGON: 221073427, NIP: 5862256208.
Przez Administratora należy również rozumieć Administratora Danych Osobowych w
rozumieniu przepisów RODO;
2) Akademia Lidera HBC – rozumie się przez to wszelkie usługi oferowane przez
Administratora, mające na celu edukację w zakresie podnoszenia efektywności działania, w
szczególności strony internetowe działająca pod adresem
jaksprzedawacwiecejpracujacefektywniej.pl, pawelhermnowicz.com
hermanowiczbusinesscoaching.pl szkolenia, webinary, konsultacje dla przedsiębiorców czy
różnego rodzaju materiały dydaktyczne;
3) Danych Osobowych – rozumie się przez to podstawowe dane o Użytkowniku, m.in. imię,
nazwisko, e-mail, telefon; oraz inne dane niezbędne do organizacji wydarzeń Akademii
Lidera HBC, dzięki którym możliwe jest określenie tożsamości w sposób bezpośredni lub
pośredni;
4) Oprogramowaniu – rozumie się przez to przeglądarki internetowe z których może
korzystać Użytkownik, w celu korzystania z Portalu;
5) Plikach Cookies (tzw. ciasteczkach) – rozumie się przez to dane informatyczne
stanowiące, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Urządzeniu
Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Portalu;
6) Przetwarzaniu Danych Osobowych – rozumie się przez to operację lub zestaw operacji
wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób
zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie,
porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie,
przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub
niszczenie;
7) Regulaminie – rozumie się przez to dokument, który określa rodzaje, zakres i warunki
organizacji Akademii Lidera HBC, a także prawa i obowiązki Administratora oraz
Użytkowników;
8) Portalu – rozumie się przez to stronę internetową działającą pod adresem:
https://www.jaksprzedawacwiecejracujaacefektywniej.pl; https://akademia-lidera-hbc.elms.pl/
9) Urządzeniu – rozumie się przez to elektroniczne Urządzenie za pośrednictwem, którego
Użytkownik uzyskuje dostęp do Portalu, a w szczególności: komputery klasy PC, laptopy,
tablety, smartphone’y;
10)Użytkowniku – rozumie się przez to osobę, na rzecz której zgodnie z Regulaminem i
przepisami prawa są świadczone usługi drogą elektroniczną oraz która uczestniczy w
wydarzeniach organizowanych w ramach Akademii Lidera HBC;
11)Zgodzie – rozumie się przez to dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne
wyrażenie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego
działania, przyzwala na Przetwarzanie dotyczących jej Danych Osobowych.
§ 3. Przetwarzanie Danych Osobowych 1. Dane Osobowe Użytkowników będą
przetwarzane w celu świadczenia usług w ramach Akademii Lidera HBC, w celach
marketingowych oraz w przypadku konieczności dokonania ewentualnych rozliczeń
finansowych. Podstawą prawną przetwarzania danych będą odpowiednio:
1) art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli zgoda Użytkownika – m.in. w przypadku przetwarzania
danych dla celów marketingowych po zakończeniu trwania stosunku prawnego między
Użytkownikiem a Administratorem, a także w innym zakresie określonym każdorazowo w
treści wyrażanej przez Użytkownika zgody;
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli niezbędność do wykonania umowy tj. organizacji szkolenia
dla organizatorów, konsultacji dla organizatorów, konferencji dla organizatorów czy
udostępnienia e-booka;
3) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Administratorze;
4) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadnione interesy Administratora, w
szczególności takie jak przekazanie informacji o przedpremierowym zamówieniu książki,
marketing bezpośredni usług i produktów oferowanych przez Administratora, wysyłka
newslettera, kontakt na żądanie Użytkownika, zabezpieczenie materiału dowodowego w
celu ochrony przed roszczeniami lub ustalenie i dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej
działalności gospodarczej, przesyłanie danych osobowych do wewnętrznych celów
administracyjnych, ocena jakości usług, badanie rynku, w celach statystycznych, w
szczególności dla oceny zainteresowania treściami przez nas publikowanymi oraz
ulepszaniem świadczonych usług. Dane osobowe mogą być przetwarzane dla celów
marketingu bezpośredniego do momentu wniesienia sprzeciwu wobec takiego
przetwarzania.
2. Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne, aby korzystać z
oferowanych przez Administratora usług lub uczestniczyć w organizowanych przez
Administratora wydarzeniach. W przypadku braku podania danych osobowych Użytkownik
może nie otrzymać świadczenia wynikającego z usługi świadczonej drogą elektroniczną lub
otrzymać je w ograniczonym zakresie.
3. Użytkownik może wyrazić także odrębną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.
Użytkownik może wyrazić przedmiotową zgodę na stronie internetowej w miejscach
wyraźnie określonych przez Administratora. Użytkownik w każdej chwili może wycofać
zgodę bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej wycofaniem.
4. Administrator przetwarza lub może przetwarzać następujące Dane Osobowe
Użytkownika, które Użytkownik może podać dobrowolnie:
1) nazwisko i imię,
2) adresy e-mail,
3) numer telefonu,
4) adres IP.
5. Administrator przechowuje Dane Osobowe w bazie Użytkowników w celu ułatwienia
organizacji wydarzeń online, szkoleń, webinarów.
6. Dane Osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej
określonych celów, tj. w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli zgody Użytkownika – do momentu wycofania zgody przez
Użytkownika, a następnie przez okres odpowiedni do zabezpieczenia ewentualnych
roszczeń zgodnie z terminami przedawnień określonymi w Kodeksie cywilnym;
2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli niezbędności do wykonania umowy – do momentu
wykonania umowy oraz przez okres odpowiedni do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń
zgodnie z terminami przedawnień określonymi w Kodeksie cywilnym;
3) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli niezbędności do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Administratorze – do momentu wypełnienia tego obowiązku oraz przez okres
odpowiedni do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z terminami przedawnień
określonymi w Kodeksie cywilnym;
4) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu
istnienia takiego interesu.
7. Odbiorcami Danych Osobowych są osoby upoważnione przez Administratora do
przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych, podmioty
którym Administrator zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność
przetwarzania danych (podmioty przetwarzające). Dane Osobowe mogą być udostępniane
podmiotom prowadzącym księgowość na zlecenie Administratora, podmiotom prowadzące
działalność z zakresu obsługi procesów biznesowych tj. np. support IT.
8. Z uwagi na wykorzystywanie rozwiązań IT (w tym gSuite oraz Hubspot) dostarczanych
przez podmioty z USA Administrator może przekazywać Dane Osobowe do Stanów
Zjednoczonych Ameryki w oparciu o Tarczę Prywatności UE-USA lub Standardowe Klauzule
Umowne.
9. Dane Osobowe Użytkowników będą przetwarzane do celów reklamy, badania rynku oraz
zachowań i preferencji Użytkowników z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby
polepszenia jakości usług świadczonych przez Administratora.
10.Administrator oświadcza, że wykorzystuje narzędzia przeznaczone do analizy ruchu na
Portalu, a także profilowania, takie jak Google Analytics oraz inne podobne.
11. Dane, o których mowa w ust. 9 powyżej Administrator wykorzystuje wyłącznie
anonimowo w celach związanych z badaniem rynku i ruchu internetowego na Portalu, w
celach statystycznych, w szczególności dla oceny zainteresowania towarami oraz treściami
zamieszczanymi na Portalu oraz ulepszaniem jego zawartości oraz usług świadczonych w
jego ramach.
12.Administrator ma prawo udostępniać dane i informacje Użytkownika w ramach
prowadzonego postępowania uprawnionemu do tego organowi, np. prokuraturze lub sądowi.
13. Po zakończeniu stosunku Użytkownika z Administratorem, Administrator nie będzie
Przetwarzać Danych Osobowych Użytkownika, z wyjątkiem tych danych, które są:
1) niezbędne do celów reklamy (prawnie uzasadniony interes Administratora), badania rynku
oraz zachowań i preferencji Użytkowników z przeznaczeniem wyników tych badań na
potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Administratora;
2) niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Portalu;
3) dopuszczone do przetwarzania na podstawie odrębnych ustaw lub umowy;
4) zabezpieczenia przed ewentualnymi roszczeniami.
14.Administrator przestrzega następujących zasad przetwarzania Danych Osobowych:
1) wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się
zgodnie z przepisami o ochronie Danych Osobowych i aby móc to wykazać;
2) utrwala zbierane Dane Osobowe wyłącznie na takich nośnikach informacji, które są
zabezpieczone przed dostępem osób trzecich;
3) wykonuje nadzór nad bezpieczeństwem Danych Osobowych przez cały okres ich
posiadania w sposób zapewniający w szczególności ochronę przed dostępem osób
nieuprawnionych, uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą;
4) przekazuje dane uprawnionym podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących
przepisów prawa;
5) zachowuje poufność Danych Osobowych;
6) zapewnia osobom, których dane dotyczą, realizację ich praw wynikających z przepisów
prawa.
15. Dane Osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale
nie będą podejmowane decyzje opierające się wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu, które wywołują wobec Użytkownika skutki
prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
16. Użytkownik, którego Dane Osobowe są przetwarzane, ma prawo żądać od
Administratora dostępu do danych, jak również ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, zgodnie z treścią § 5
niniejszej Polityki.
17. W przypadku dokonania Rejestracji za pomocą profilu utworzonego na portalu
społecznościowym Facebook, Administrator może przetwarzać Dane Osobowe
Użytkowników znajdujących się w ich profilach na portalu Facebook zgodnie z ustawieniami
prywatności ustalonymi przez poszczególnych Użytkowników, a w szczególności
następujące Dane Osobowe: adresy elektroniczne, numery telefonów, dane lokalizacyjne,
wizerunek, imię i nazwisko, FB Messenger ID, zdjęcie profilowe, strefa czasowa czy płeć.
18. W przypadku dokonania Rejestracji za pomocą profilu utworzonego na portalu Akademia
Lidera HBC, Administrator może przetwarzać ponadto Dane Osobowe Użytkowników
znajdujących się w ich profilach na stronach znajdująch się pod adresem
www.jaksprzedawacwiecejpracujacefektywniej.pl, Akademia Lidera HBC:
https://akademialiderahbc.pl.
§ 4. Newsletter
1. Newsletter jest usługą elektroniczną dostarczania przez Administratora informacji
dotyczących usług oferowanych przez niego. Chcąc korzystać z dostarczanej przez
Administratora usługi Newslettera, Użytkownik zobowiązany jest wyrazić Zgodę na jego
otrzymywanie.
2. Korzystanie z usługi Newslettera wymaga od Użytkownika zapoznania się z Polityką
Prywatności.
3. O terminie wysyłki i treści Newslettera decyduje Administrator.
4. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez
kliknięcie w link dezaktywujący znajdujący się w każdej wiadomości e-mail zawierającej
Newsletter przesyłanej do Użytkownika albo poprzez zgłoszenie takiego żądania do
Administratora. § 5. Pliki Cookies
1. Administrator za pośrednictwem Portalu wykorzystuje Pliki Cookies.
2. W ramach Portalu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje Plików Cookies:
1) sesyjne – są to pliki tymczasowe, które przechowywane są w Urządzeniu Użytkownika do
czasu wylogowania, opuszczenia z Portalu lub wyłączenia Oprogramowania;
2) stałe – są to pliki przechowywane w Urządzeniu Użytkownika przez określony w
parametrach Plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
3. W ramach Portalu mogą być stosowane wszystkie lub niektóre z następujących rodzajów
Plików Cookies:
1) „niezbędne”, które umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Portalu,
2) „wydajnościowe”, które umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron
internetowych Portalu;
3) „funkcjonalne”, które umożliwiają zachowanie wybranych przez Użytkownika ustawień i
personalizację interfejsu Użytkownika, np. poprzez język, rozmiar czcionki, wyglądu strony
internetowej;
4) „reklamowe”, które umożliwiają dostarczenie Użytkownikowi treści reklamowych bardziej
dostosowanych do ich zainteresowań.
4. Pliki Cookies wymienione w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu wykorzystywane są w celu:
1) dostosowania zawartości Portalu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji jej
korzystania; w szczególności umożliwia to rozpoznanie i wyświetlenie Portalu na Urządzeniu
Użytkownika, dostosowaną do jego indywidualnych preferencji;
2) tworzenie statystyk, które wspierają obserwację korzystania z Portalu przez
Użytkowników, co wpływa na ulepszenie jego struktury i treści;
3) utrzymanie sesji Użytkownika Portalu (po zalogowaniu przez konto na portalu
społecznościowym Facebook lub na portalu Akademia Lidera HBC), dzięki której
Użytkownik nie musi na każdej podstronie Portalu ponownie wpisywać loginu i hasła, a
Produkty raz dodane do koszyka zostają zapamiętane.
5. Stosowane na stronie internetowej Portalu rozwiązania są bezpieczne dla Urządzeń
Użytkowników korzystających z tej strony. § 6. Prawa Użytkowników
1. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do swoich Danych Osobowych oraz prawo do
ich poprawiania w każdym czasie.
2. Użytkownik ma możliwość wyboru w jakim zakresie i czasie chce korzystać z Portalu i
udostępniać informacje o sobie. Jeżeli z jakichś względów Użytkownik nie życzy sobie
pozostawienia swoich Danych Osobowych w bazie Użytkowników, to ma prawo do żądania
ich usunięcia.
3. W przypadku Przetwarzania Danych Osobowych w oparciu o udzieloną zgodę, osobie,
której Dane Osobowe dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie
poprzez oświadczenie złożone w formie pisemnej lub w formie wiadomości e-mail przesłanej
na adres: akademialiderabiznesu@gmail.com. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na
zgodność z prawem Przetwarzania Danych Osobowych, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej cofnięciem.
4. Użytkownikowi przysługuje prawo do poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz żądania usunięcia swoich
Danych Osobowych.
5. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Danych
Osobowych opartego na celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią. Administratorowi nie wolno już
przetwarzać tych Danych Osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie
uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności
Użytkownika, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. W celu poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania, usunięcia oraz sprzeciwu
wobec przetwarzania swoich Danych Osobowych Użytkownik powinien przesłać żądanie na
adres e-mail Administratora.
7. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w sytuacji, kiedy Administrator nie będzie przetwarzać jego Danych Osobowych zgodnie z
prawem.
8. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu Plików Cookies do
swojego Urządzenia. W razie skorzystania z tej opcji korzystanie z Portalu będzie możliwe,
ale może ono następować z wyłączeniem niektórych funkcjonalności, które wymagają
Plików Cookies.
9. Użytkownik Portalu może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Plików
Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby
blokować automatyczną obsługę Plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej
bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Urządzeniu Użytkownika Portalu.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Plików Cookies dostępne są w
ustawieniach Oprogramowania.
10. Użytkownik może w każdej chwili usunąć Pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji
w przeglądarce internetowej, której używa.
§ 7. Postanowienia końcowe
1. Na Portalu mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony
internetowe działają niezależnie od Administratora i nie są w żaden sposób przez niego
nadzorowane. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz
regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
2. Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki Prywatności proszę zgłaszać poprzez
wiadomość wysłaną na adres e–mail: akademialiderabiznesu@gmail.com
3. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej Polityki Prywatności.
4. O wszelkich zmianach niniejszej Polityki Prywatności Użytkownicy będą informowani z
siedmiodniowym wyprzedzeniem na stronie głównej Portalu.
5. Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 27 września 2019 r.